>

Sunday, May 18, 2008

Last Classes

بسم الله الرحمن الرحيم

Last Friday. Syahdunya. 2 kelas telahpun tamat, memandangkan exam A-level yg kian dekat, maka, ramaila cgu yg memberikan study leave.

Sewaktu block 6, kami membuat review berkenaan paper 5. Tips n tricks menjawab dgn berkesan. Alhamdulillah, banyak gak input yg aku dapat. Selepas kelas ditamatkan, Afiq memanggil semua org untuk tunggu untuk bergambar dgn Guru Idrus tersayang. Muadz masuk ke bilik persediaan untuk memanggil lab technician untuk mengambil gambar. Aku memegang angkup vernier, Muadz memegan pembaris, Afiq memegang troli dan Apen memegang Joulemeter. Terima Kasih Guru Idrus atas segala pengorbanan Guru 2 tahun ni melayan kerenah kami yg gile2 ni...

Tribute juge kepada rakan2 kami yang menamatkan kelas secara awal, Meor, Zaim, Atiqah, Afiqah dan latest Firdaus.

Dari kiri: OB, Ee Yun, Mila, Milo, Guru Idrus, Apen (Ketua Kelas),
Aku, Afiq, Muadz, Muiz

Kemudian, bergerak pulak ke kelas Math. Guru Madhadzir memberikan kami result test bebaru ni. Alhamdulillah, naik ke'confident'an aku. Kemudian, beliau gak memberikan kami handout pasal cara belajar yg efektif. Holistik atau compartmentalised? Kemudian, walaupun baru satu period, kelas ditamatkan. B4 Guru Madhadzir beredar, kami menahan beliau dan menghadiahkan kad Selamat Hari Guru yg amat simple. Kemudian, kami bergerak ke luar kelas untuk ambik gambar untuk kali terakhir. Terima kasih Sulwan yg amikkan gambar dan Jannah kerana kamera anda. Agak lewat aku post psl benda ni disebabkan 'kesukaran' mendapatkan gambar. Aku ditewaskan....

Berdiri dari kiri: Jannah, Pam, Syida, Michelle, Sani, Adif, aku,
Fiqry, Milo, Wai Ming, Alia
Duduk dari kiri: Haziq (best student), Mr Madhadzir, Kim (Ketua Kelas)
Tiada dalam gambar: Fitri

A teacher is a compass that activates the magnets of curiosity, knowledge, and wisdom in the pupils

Thank You all my teachers sebab bersabar dgn kerenahku dan rakan2 yg giler, dan maaf andai kami selalu membuat anda semua risau. InsyaAllah, kami akan menghadiahkan cikgu dengan results yg cemerlang. Amin.

Photobucket

No comments: