>

Sunday, March 2, 2008

Siapakah SyuMul Baru?


Esok merupakan hari Handover Ceremony kepada junior MUSCOM. Tapi, sehingga kini, aku still kabur, siapakah yg bakal menggantikan aku. Ku tanya kpd Sayed, die tanya balik kat aku.

Memang ade beberapa nama yg bermain-main di fikiran ni. Tapi, aku sendiri x berapa kenal ngan mamat2 nih. Risau plak nak menamakan diorg. Sebab, kalau calon2 dlm pikiran aku ni hakikatnya xleh wat keje, kan ke aku rase bersalah nanti, kalau SyuMul gagal berfungsi?

Antara kriteria2 untuk menjadi SyuMul xdelah susah sgt, antaranya:

a) Bersemangat (jangan jadik cam aku yg lemah semangat)
b) Rajin (jangan jadik cam aku yg kengkadang rajin, kengkadang malas)
c) Istiqamah (jangan jadik cam aku yg x istiqamah)

Kesimpulannya, jadik SyuMul ni perlu banyak bersabar, sebab banyak kerja yg remeh-temeh, dan ramai 0rg x minat nak wat. Tapi, kalau xde org nak buat, susah plak.

Moga HiCom MUSCOM dapat pilih yg terbaik untuk gantikan ku. Moga Syumul Baru nanti akan jauh lebih baik daripada aku yg banyak kelemahan ni. Moga kepimpinan baru akan bertambah kuat, terutamanya Syu'bah Multimedia

Photobucket

No comments: