>

Tuesday, March 18, 2008

Letih....Ngantuk

Letih....pening....ngantuk....

Tulah perasaan yg menimpa diri aku. Smalam aku tidur dlm pukul 2.15 AM. Hurmm. Sibuk menguruskan blog baru MUSCOM (padahal bukannya buat ape). Lagipun aku xleh tidor smalam, disebabkan dah tidur petang yg amat panjang. (huhuhu)

Seperti yg dijanjikan, blog MUSCOM yg baru adalah:

http://muscom.iluvislam.com/

Well, menggunakan Wordpress sebagai engine blog, aku amat excited, sebab banyak gak features yg lebih daripada Bloggers. Aku jugak ambil kesempatan ni untuk meletakkan poster MOC di dalam blog, hihihi...pengiklanan. Tapi blog baru ni masih dalam tempoh percubaan, dan masih SyuMul 0708 (aku n Alia) yg selenggarakan. (SyuMul 0809 pun xtau username ngan password lagi). Buat masa sekarang, blog di dalam blogspot tu akan diteruskan lagi.

Ni Iklan MOC, selamat Menyumbang Demi Islam:



Photobucket

No comments: