>

Monday, March 24, 2008

Kenangan...

Along nak beli Topup, jadi kami bgtau mak yg kami nak keluar ke Bukit Indah. Jadi, emak pun memesan beberapa barangan keperluan rumah untuk dibeli. X payahla aku listkan barang2 itu. Ape yg penting, barang2 tu adalah penting bagi kami melangsungkan hidup, hehehe...

OK, aku yg memandu kereta dan Along hanya duduk di sebelah, menjadi pemerhati dan juga pembantu pemandu. Aircond kereta kancil tu begitu kuat dan sejuk. Straight je angin sejuk mengena ke mukaku. Ntah macamane, aku teringat balik zaman2 skolahku.

The image “http://www.sepintar.edu.my/images/header2.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Dan terus aku teringat zaman menjadi exco dulu. Aku cube mengingati setiap rakan2 exco yg satu dorm selama setahun bersama aku. Dan aku gagal. Aku gagal nak list down 13 Exco Asrama Putera sebatch ngan aku. Wut the??? Aku buntu. Memang x ingat.

Sekembali ke rumah, aku segera list down nama2 exco, risau jika terlupa satu kenangan manis di asrama:

Ketua Asrama/Ketua Umum - Hafiz Huzaini (P-Jai)
Setiausaha Agung - Zaid
Bendahari - Fuad (Beto)
Exco Akademik & Multimedia - Amin
Exco Kebersihan dan Dobi - Huzaifah (Aku)
Exco Sukan dan Riadhah - Aidil Iman
Exco Penempatan dan Perumahan - Hadi
Exco Keselamatan dan Peralatan - Hafiz Asyraf (P-Cap)
Exco Disiplin - Hafizuddin (Key)
Exco Kesihatan dan Kebajikan - Azfar
Exco Dewan Makan - Azad
Exco BADAR - Mu'adz
Exco Tugas-tugas Khas - Nasim

Yeayy!!! Berjaya mengingati semua. Cume Azad yang aku agak lambat nak ingat, ntah naper. Sori amat, Azad. Tujuan aku menulis semua ni bukannya ape, saje ibarat nota maya agar aku boleh rujuk balik andai aku terlupe lagi.

Dan semalam aku baru tahu, yang P-Cap kini berada di Indon, melanjutkan pelajaran dalam bidang Perubatan. Tahniah P-Cap dan terima kasih kepada Anna Althafunnisa (die xnak nama sebenar die dipaparkan) yang juge berada di Indon. Tolong kim salam kat P-Cap yer!!!

The image “http://www.encyclopedia.com.my/images/logo_pnb.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Dan Muadz pun makin sebok ngan projek die menjalankan motivasi kpd bebudak sekolah. Ntah;a, aku nak join, tapi takut plak clash ngan tarikh OBS PNB. Jadi, aku x memberikan apa2 jawapan lagi. Pending.....

Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

salam....
kalau kita tolong jln Allah, Allah tolong jln kita....jgnlah risau ...
sama2lah tolong kwn nta tu dlm berda'wah...moga2 terlaksana syahadatul haq nta...n harap kita dapat capai ustaziatul 'alam satu hari nanti dgn bermulanya langkah kecil ni...insyaAllah...wallahualam