>

Tuesday, March 25, 2008

Kebuntuan..

Aku memasak sendiri sarapan aku hari ni. Yerp, jgn x percaya, gosokla mata, tapi ini kebenarannya. Aku sendiri susah nak percaya, tapi memang aku masak sendiri sarapan aku. Tapi aku goreng roti telur je la. Roti Gardenia yang dicelup dalam telur kemudian digoreng di dalam kuali yang diletakkan sedikit minyak. Sedap sungguh masakan aku (hahahaha)


Lepas puas memasak dan memuji kesedapan masakanku, aku bingkas bergerak ke bilik. Seperti biaser, on YM dulu. Kemudian, ketiadaan motivasi utk blaja menyebabkan aku membuat keputusan utk start buat pamphlet MOC. Setelah hampir setengah jam terkesima, aku still x dapat mencari idea nak buat pamphlet tu.

Aku cuba mencari gambar Pusat Pemantapan Akidah Jakim di internet, namun keputusan amat menghampakan. Xde langsung gambar pusat tu. Buntu. Xde idea. Xtau nak buat muka depan pamphlet camner. Waaa.....tensionnye.....

......mencari idea...........tapi still xde idea..........tidur.............

Photobucket

No comments: