>

Thursday, March 13, 2008

Blog Buhsan

Merujuk kepada comment seorang pengunjung yg meninggalkan komen di tagboard tu, beliau dengan nama 'saye' IP No 60.53.119.91, mase 13 Mar 08 09:30, Location: biar aku jela yg tau.....

Beliau menulis

name skrg makin bosan?

pastu mesej kedua

nape..typo

Ini jawapan aku:

Well, tajuk blog ni pun dah menceritakan segala-galanya. Perjalanan hidup aku sehari-hari. Ibarat diari elektronik aku. Hidup aku kengkadang ade benda menarik, ade benda yg buhsan. Terpulang kepada individu untuk terjemah.

I write not to impress, but I write to express...

Photobucket

2 comments:

Meor@Maru said...

Hehe... Couldn't agree more... At least, you've got something to write...

Write to express... oh, so true...

Anonymous said...

salam'alayk..

nice blog u have.. =)
biar org len bosan, aslkn kiter x bosan..hehe =)

slm ukhwah.. ;)