>

Wednesday, March 5, 2008

Kekosongan

http://neverhappy.com/wp-content/uploads/2007/03/marie-empty-room.jpg

Kosong. Empty. Tula perasaan aku ketika menulis post ni. TErasa diri amat lapang. Slalunya, di kala begini, aku sibuk ke Admin utk photostat Nur Jumaat. X pun, melayari internet untuk update Blog MUSCOM ataupun mencari bahan utk Nur Jumaat. Tapi, lepas da melepaskan jawatan, rasa kosong. Rase blur, mase kekosongan ni. Rindu plak waktu sibuk dulu. Maybe sebab dah setahun menyibukkan diri, rase x baser. Ok Huzaifah, kene adapt environment baru.

Malam tadi, meeting antara MUSCOM baru dan lama berlangsung di Musolla. Hampir 2 jam membincangkan portfolio setiap Syu'bah dan jawatan dalam MUSCOM. Dan aku pun memberi ID dan Password email dan blog MUSCOM kepada sucessor ku. LEtih giler malam semalam. Dalam pukul 11 lebih baru meeting abis. Sekembalinya aku ke chalet, terus merebahkan diriku ke atas katil chalet yg empuk lagi best.

Aku berfikir kejap, kenangan2 kami selaku MUSCOM 07/08. Seronok giler. Buat kerja sama2, meeting same2, gelak2, serius2. Dan aku terfikir, lepas ni, da xkan bekerja bersama. Even ade sesetengah dari kitorg yg akan bekerja sama dalam MOC, tapi sesungguhnya jemaah dalam MOC tu x same dengan MUSCOM tu sendiri. Sedih. Adakah aku akan berpeluang bekerja ngan korg semula? Sambil2 berfikir, aku tertidur.

Ni lagu utk korg, MUSCOM 07/08



Kau, Kawan, Sahabat & Teman
Album : Tika Itu
Munsyid : Unic
http://liriknasyid.com

Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa.....

(ulang dari mula)

Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama


Photobucket

No comments: