>

Friday, March 7, 2008

Easter Break dan PRU 12

Curi Easter selama 3 minggu akan bermula arini. Kami dibenarkan pulang selepas assembly. Huh, 3 minggu, amat panjang tempohnya. Amat risau andai aku x dapat manfaatkan cuti ni sebaiknya. Maklumlah, naik jer dari cuti dah ade Mock Exam.

Dan esok merupakan hari PRU 12. Aku dapat agak, dalam perjalanan balik ni, bendera2 akan banyak digantung sepanjang perjalanan. Sungguh meriah suasananya. Aku ni x layak lg mengundi, jadi ape yg aku hanya mampu buat, adalah berdoa, moga kepimpinan Islam yg akan memenangi undi. Dan amat berharap agar pilihanraya kali ni akan bersih dari segala rasuah dan penipuan.

Bukan nak berpolitik, sebab aku sendiri pun x pandai bab2 ni. Cume mengikut kefahaman aku, dalam pemilihan ketua, menjadi kewajipan kiter untuk memilih ketua yg berlandaskan Islam, bukannya ideologi bangsa semata-mata. Jika ade pihak yg bermanifestokan Islam, adalah menjadi tanggungjawab kiter untuk memilih mereka. Tapi, jika janji mereka tu mereka x tunaikan, tu adalah antara diorg ngan Allah. Yang penting, kiter telah menjalankan tanggungjawab memilih pemimpin terbaik acuan Islam.

[894422102l[1].jpg]

The image “http://img262.imageshack.us/img262/3056/tkoya9.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Gambar Sekadar Hiasan

Photobucket

No comments: