>

Sunday, March 16, 2008

Keluarga

Along bertolak dari Kelantan pulang ke Kuala Lumpur pada jam 7.20 malam semalam. Menaiki KTM, paham2 je la kelambatan yg terpaksa dialami.

The image “http://www.stonewaylimo.com.my/images/nazacitra.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Pada pagi tadi, selepas Subuh, along bgtau mak yg dia berada di Gemas. Keretapi berhenti agak lama di situ. Menjelang jam 10 lebih tadi, along SMS dan bgtau yg die hampir sampai ke Stesen Sentral Kuala Lumpur. Aku dan Abah bergegas menaiki kereta MPV Naza Citra ke KL Sentral. Alhamdulillah, sesampainya kami di sana, Along dahpun sampai dan menunggu kami. Banyak gak barang yg along bawak balik dari Kelantan. Dan aku dihadiahkan dengan sepasang seluar sukan berjenama Adidas (of course, Siam mari)

Dan cukuplah ahli family kami di rumah. Agak meriah gak umah, seronok aku. Maklumlah, cuti ni, jarang btul cukup ahli keluarga di umah, sampai aku pun buhsan dan kengkadang kesunyian. Huhuhu...geli plak bunyinya. Aku bersyukur kerana walaupun kami x kaya, aku mempunyai keluarga yg aku rasa bahagia dan mesra.

Ada quotation English yg berbunyi:

I don't care how poor a man is; if he has family, he's rich. ~Dan Wilcox and Thad Mumford
The image “http://ismy.math.um.edu.my/iccs/logoUPM.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Tapi, angah akan pulang ke UPM arini. Kurang balik satu ahli keluarga. Tapi x pela, demi mengejar kejayaan. Angah pun akan ade exam Jumaat nih.

Smpi situ je la aku nak melalut...
Photobucket

No comments: