>

Friday, March 14, 2008

Perubahan kepada yg lebih baik

Sebenarnye, perkara ni dibincangkan semalam. Tapi, aku terlalu letih dan ngantuk malam semalam untuk menulis entry ni di dalam blogku ini. Ditambah pula dgn kerja2 yg perlu aku buat smalam. Oleh itu, biarla aku mengisi blog ni di pagi yg indah, berpayungkan suria pagi yang membekalkan vitamin kepada kulitku ini.

Bukanlah perkara penting bagi kebanyakan orang, tapi mungkin ianya penting bagi segelintir orang. Ape ye? Ni sebenarnya berkenaan Blog MUSCOM (http://kyuemmuscom.blogspot.com).
Blog yg berlatarbelakangkan setitis air yg menyejukkan mata memandang ini bakal ditukar domainnye.
The image “http://www.iluvislam.com/v1/themes/Jalan_Lurus/images/flower_february.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Seblum tu, biarlah aku cerita sejarahnye. X lame dahulu, pada suatu hari yg tenang, ketika aku still jadik SyuMul lagi, ImKoyube menegurku (of course menerusi YM). Die menawarkan satu domain untuk MUSCOM di dalam IluvIslam. Ini untuk menggantikan blog MUSCOM yg sedia ada. Tapi, disebabkan perkara ni x pasti lg, jadik, aku x pernah bgtau sesaper hal ini.

Musolla Community

Masa berlalu, dan jawatan dilepaskan. Dan semalam, ImKoyube sekali lg tny aku, dan kali ni memang btul2 nak buat. Aku x mampu memberikan jawapan. Maklumlah, bukannye aku lg yg uruskan blog MUSCOM. Tetibe, aku terima email dari kyuemmuscom, email pasal ta'aruf. Ku baca, rupe2nya email daei Syumul baru, iaitu Fikri. Aku trus memberi email kepadanya dan menyuruh die online.

Kemudian, perbincangan 3 penjuru diadakan antara ex-Syumuls ngan Syumul. Dan SyuMul kate OK jer. Jadi, kerja dimulakan. Bermulalah pembinaan blog baru MUSCOM yg berdomainkan iluvislam. Address baru die, nanti akan diberitahu. Secara jujurnya, aku rasa skit sedih, sebab blog yg kami bangunkan selama setahun, akan diganti dgn blog baru. Tapi, kalau perubahan ni membawa kebaikan, x kesah la kan?

Untuk mendapat sesuatu yg baik, perlu ada pengorbanan.

Nantikan kemunculan Blog MUSCOM yang baru!!!

Photobucket

No comments: