>

Monday, September 1, 2008

It's Finally Arrived

بسم الله الرحمن الرحيم

Sedang aku bersantai di ruang tamu dgn bahagia, keamanan itu diganggu oleh satu bunyi hon kereta yg amat kuat. Terkejut aku dan terus aku keluar ke rumah untuk melihat apekah yang mengeluarkan bunyi sebingit itu. Kelihatan sebuah van kuning di luar pintu pagar rumahku bertulis 'DHL'.

http://farm1.static.flickr.com/49/134969714_2aea630d17.jpg?v=0

Aku segera mendapatkan van itu. Keluar daripadanya, seorang pakcik dan beliau berkata:

Ade surat untuk Muhammad Huzaifah

Ye, saye, aku menjawab


Setelah menandatangani dan menulis no IC aku, aku mengambil surat tu. Yeayy, surat dari Imperial College. Alhamdulillah, sampai gak ko akhirnya. Aku terus masuk ke rumah dan membuka envelope itu. Ade beberapa helai kertas dan sebuah student handbook. Yeayy, da dpt surat uncond letter.

Ok, da bleyh buat visa!!!

Photobucket

No comments: