>

Tuesday, September 23, 2008

Hadiah

بسم الله الرحمن الرحيم

Terharu. Dah nak fly ni, mendapat macam2 hadiah daripada banyak pihak iaitu family, sedara-mara, rakan2 malah, ade gak pembaca blog yg poskan hadiah. TQ.


Beribu terima kasih terutama kepada pembaca blog yg mengeposkan hadiah. Walaupun x knal, x pernah jumpe, xde ape2 kaitan pun, melainkan saudara seIslam, tapi korg sanggup bagi hadiah kat aku walaupun aku pernah tolong korg sikit jer, amat sikit, maybe x menolong pun, isk, rasa x sanggup menerima hadiah ni. Tapi sbab da pos, aku xleh menolak, hahaha.


Memetik nota yg dipos kepada aku oleh seorg pembaca blog yg xnak nama die ditulis di dlm blog nih:

Sahabatku kesayangan Allah. Dunia ini umpama lautan yg luas. Kita adalah kapal yg belayar dilautan telah ramai kapal karam didalamnya. Andai muatan kita adalah iman dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini.

Really appreciate pemberian korg, walau sekecil mane pun. Walaupun dipisahkan dengan dua benua, pastikan ukhuwah ini berkekalan! Akhir kata, doakan aku selamat di sana, itu yg lebih penting, insyaAllah.

Mood: Terharu, sebak di dada....

Photobucket

3 comments:

mira zin said...

all the best di perantauan.bila flight?
btw,nnt review sikit buku "talk to the hand" tuh..nmpk mcm best..teehee..

Jpah said...

26 september ni, pkol 11.40 malam, kalau nak mengantar, amat dialu-alukan, hahaha.

Buku tu, later ar aku review, x bace lagi, baru abis baca kulit buku, hahaha

mira zin said...

26 sept?hm..teringat bday paan(bendahari plg berkaliber 5JA dulu).haha.sorryla jpah,on 26th org dah kat kg la..takpe,aku hantar dgn doa je la ek..all the best again.hiak hiak.