>

Saturday, September 20, 2008

Balik Kampung

بسم الله الرحمن الرحيم

Disebabkan x berkesempatan beraya di Malaysia tahun ni, maka, abah nak balik ke kampung pada harini. Sbabnye, nak aku bertemu ngan sanak saudara sebelum pergi meninggalkan Malaysia. Isk, sedih.

Aku akan balik ke kampungku di Muar, Johor. Dalam perjalanan, insyaAllah akan singgah di Bukit Piatu, Melaka, kampung Abah plak.

Jadi, aku x dptla online sepanjang hari ni dan x dpt mengupdate blog. Jadi, usahla SMS aku tny,

Nape x update blog??

atau

Sakit ke?

Hahaha, sungguh bajet ramai org yg bace. Tapi, insyaAllah aku akan pulang ke Selangor esok hari, iaitu hari Ahad dan akan kembali aktif. Doakan keselamatan aku pergi dan pulang dari kampung.

Balik Kampung, hohoho, balik kampung..............

Photobucket

No comments: