>

Wednesday, April 16, 2008

A Holiday Perhaps?

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni merupakan last day peperiksaan percubaan. Paper harini, hanyalah physics paper 3 yag start pada jam 8.30 pagi dan abis jam 10.30 pagi. Apekah signifikan wakti ini? Ini bermakna, kelas akan start selepas rehat. Urgh.... Kena gosok baju plak....

Namun, ku renung kembali jadual waktu utk harini. Selepas rehat, susunan block adalah 443. Hahaha... block 4 memang dah free, dan utk block 3 Bio, Mr Azman bgtau.

Bio kita takde

Jadi, block yang tinggal hanyalah selepas lunch, iaitu block 1 dan block 6, matapelajaran Chemistry dan Physics. Aku SMS kepada Nadia (OB), disebabkan kredibiliti beliau mengetahui berita terkini dan kerana aku x mempunyai no Ms Shree. Alang2 tanya pasal Chem, baik tny psl Physics sekali, kata orang

Sambil menyelam, minum air

http://www.uwf.edu/chemistry/Images/students.jpg

Dan, beliau (OB) menjawab,

I'm only starting class on thursday with all my seniors. Pls pass the word around. Thanks :) - ms shree. Klas phy x tau plak ada ke x.

Thanks OB. Satu lagi block telah di'eliminated'. Yang tinggal hanya block 6, iaitu physics. Namun, logically thinking, mesti ade kelas punye, sebab triple block dan memandangkan syllibus banyak je x abis lg.

Pagi ini, sewaktu breakfast di awal pagi, kelihatan Muadz telah bersiap siaga berpakaian akademik. Aku bertanya kepadanya,

Ko ade kelas ke?

Lalu, beliau menjawab,

Math, ye la, exam physics bukannye ganggu kelas math pun

Aku terkesima. Mungkinkah ade kelas math? Jadi, aku dengan pantas bergerak pulang ke chalet sejurus selepas makan diiringi dengan Shuib. Kelajuan aku setanding, malahmungkin melebihi kelajuan Muadz. (exaggerate)

http://www.jiskha.com/images/subjects/mathematics/mathematics_cover.gif
Sama mcm dlm blog akma...

Jadi, bagi menjawab persoalan di fikiran, aku segera mengSMS Mr Madhadzir. Selang beberapa minit kemudian, beliau menjawab

No, yes 4 2moro

Pendek dan padat sungguh mesejnya, menggunakan integer untuk menyampaikan mesej. Memang hebat. Memang Cikgu Math....

Jadi, satu lagi block dieliminate. Tinggal block 6 jer. Mungkinkah hari ni akan bercuti???

Photobucket

No comments: