>

Monday, April 7, 2008

Disasters

بسم الله الرحمن الرحيم

Pagi ni, exam Chemistry dan Malaysian Studies aku hadapi. Tika ini, aku di hadapan komputer RC, selepas exam, mengenang nasib yg menimpa diriku.

http://thecaretaker.files.wordpress.com/2007/09/final-exam.jpg

Chemistry, disaster. Walaupun yg keluar adalah paper Oktober November 2007, namun, ape yg aku dapat jawab? Ye la, bukannye aku pernah tgk pun paper tu. Past Papers pun x abis jawab sumer. Jadi, aku pun menjawab sesedap rasa dan binasa badan ni. Memang aku tersedar dari lamunan, betapa banyak yg belum aku cover utk Chemistry. Kate nak dapat A, tapi dalam perang kali ni, aku tersungkur dan ditikam dgn kejam oleh Chemistry.

Malaysian Studies, lagi satu. Langsung x baca ape2, disebabkan persediaan yang ditumpukan untuk menghadapi Chemistry. Jadi, hanya berbekalkan ilmu yang sedia ada selaku rakyat Malaysia dan kepercayaan aku bahawa aku sudah 19 tahun menjadi rakyat Malaysia, aku masuk ke dewan peperiksaan dgn penuh yakin. Ade ke patut tny psl keputusan PRU 12, mane la aku ingat?

http://www.anthonares.net/car_crash.jpg
Hati yang remuk ibarat kereta ini

Ape2 pun, esok Physics Paper 4, pastikan aku x kecewa seperti ari ni.....

Photobucket

2 comments:

husna said...

setuju dgn kamu...
it was a disaster!!!!
both paper snggggttt.."senang" =(

dari hatiku turun ke jariku.... said...

PENTING!!!Mohon agar pesanan ini dapat disebarkan kepada seluruh Saudaramu seiman !!! Jika tidak...maka seluruh Muslim di dunia boleh saja mendapatkan informasi yang salah dan keliru tentang Islam, untuk itu dimohon agar dapat menyebarkan pesan ini segera setelah membacanya. Waspadalah terhadap website dibawah ini kerana ia adalah dakyah orang kristian mempersoalkan kebenaran al-Quran, Hadith dan Islam.... 1. www. answering-islam. org 2. www. aboutislam. com 3. www. thequran. com 4. www. allahassurance. com Laman - laman tersebut telah sengaja dibuat oleh kaum Yahudi yang menyebarkan pemahaman yang salah tentang Al-Qur'an, Hadits dan Islam Sekali lagi, mohon agar pesan ini dapat disebarkan kepada seluruh saudara islam