>

Saturday, April 5, 2008

Berjangkit

بسم الله الرحمن الرحيم

Nampaknya, demam exan dah merebak ke lebih banyak pelusuk kolej ni. Semakin ramai orang yang sudah mula terperap di dalam bilik bertemankan buku2 A-level. Dan bukti yg paling jelas adalah apabila semua ahli chaletku berada di chalet, dan study. Perkara ini amat jarang berlaku, tapi inilah hakikat yg perlu diterima.

Dan aku, aku revise Chemistry. I have to get an A for diz subject, sbab target aku adalah Imperial College. Alhamdulillah,s empat habis beberapa bab, antaranya ialah Energetics, Group II, sedikit transition metals dan sedikit cyclic organic compunds. Dan aku juga telah melukis beberapa peta minda untuk ditampal di dinding bilikku. Aku turut berjangkit dengan penyakit exam ni apabila dinding bilikku dipenuhi ngan notes.


3 Orang Chaletmateku...

Tinggal hanya beberapa bulan sebelum kami menamatkan pengajian A-level di sini. Terasa sungguh sekejap masa berlalu. Dan, aku perlu berusaha gigih agar mendapat gred yg diidam-idamkan. Moga aku akan terus bermotivasi...
Photobucket

No comments: