>

Friday, August 8, 2008

Result A-level

بسم الله الرحمن الرحيم

Di dalam kegusaran, kegundah-gulanaan menanti result A-level yg ntah biler kitorg bleyh tahu, kehidupan aku diteruskan macam baser. Aku dapati ramai rakan2 aku yg emo, klu tgk facebook tu, perhh, memacam perkataan malah siap masuk discussion menyumpah2. Yg aku pelik, isu psl result A-level, tapi semua pihak nak disalahkan. Ape cerr? Pikir2la balik, ape kiter dpt bile buat sumer tu, adakah dgn buat macamtu akan mempercepatkan result kluar? Ada gak yg menyalahkan sponsor sbab buat camp time2 result kluar. Tapi, ape hasil drpdnya? Kemarahan yg makin membara, hati x tenteram dan sebagainya. Ingat, bersabarlah, sesungguhnya Allah bersama orang2 sabar.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
"(Iaitu) orang-orang yang beriman dan tenang tenteram hati mereka dengan zikrullah". Ketahuilah dengan "zikrullah" itu, tenang tenteramlah hati manusia.
(Ar-Ra'd:28)

Pesanan ni ditujukan khas buat diriku yg mmg x penyabar orangnya. Ampunilah dosaku ini Ya Allah. Harap korg yg membaca ni dapat bersabar atas segala kesusahan yg menimpa korg. OK?

http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/14152/normal_bleach%20matrix.jpg

Dan, Naruto dan Bleach episode baru telah keluar, Yahoo!!! Letih menunggu result A-level kluar, baik aku baca Bleach dan Naruto. Kpd korg yg membaca blog aku ni (itupun klu ade), klu korg ade perkara lagi bermanfaat nak buat, buatlah. Kalau nak baca komik pun, minimumkan masa korg. Moga masa korg x terbuang macam aku.

The image “http://i301.photobucket.com/albums/nn68/fiqriz/iaw2copy.png” cannot be displayed, because it contains errors.

Itu je kut. Kepada junior2ku, moga sukses dengan Islamic Aspiration Week korg. Gunekanlah IAW sebaiknya untuk sampaikan dakwah dgn berkesan. Kepada rakan2 batch aku, bersabarlah menanti result korg. Xkan lari ke mana, insyaAllah, akan tahu gak result korg. Harap dapat menanti dgn penuh kesabaran.

Photobucket

No comments: