>

Sunday, August 17, 2008

Mari Survey Laptop

بسم الله الرحمن الرحيم

Pagi tadi tetibe je abah mengajakku untuk ke Plaza Low Yat di megalopolis Kuala Lumpur. Seperti yg dijangka, aku terpaksa memandu kereta menyusuri jalan di KL yang korg sume mesti tahu betapa sibuk. Memang aku ni malas nak menempuh jalanraya KL ni,tapi apakan daya, itu je la jalan dier.

Sesampainya di Low Yat, terus kami survey bermacam-macam brand laptop. Sony, HP, Compaq, Dell, FTec, BenQ, Toshiba, Fujitsu dan banyak lagi dan x perlu rasanya aku sebut satu persatu. Seperti yg aku jangka juga, abah begitu semangat mendorong aku untuk membeli Sony VAIO, maklumlah, abah adalah pengguna Sony VAIO, mestilah abah mengesyorkan kepadaku. Harga rata2 xdela mahal sgt, sumenya affordable, even VAIO yg mantap pun baru 5000.









Kami hanya survey je, ataupun org melayu kata, membeli belah dari tingkap (windows shopping). Banyak betul pamphlete kami kumpul, untuk membandingkan harga2 dan spesifikasi setiap laptop. Perut lapar, jadi, selepas makan, kami balik semula ke rumah.

OK, da ade idea nak beli laptop ape lpas ni! PNB, nak duit!!!

Photobucket

No comments: