>

Thursday, August 21, 2008

Kem Rohani PNB

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah, selamat pulang dari Port Dickson, di mana aku baru selesai menghabiskan Kem Rohani anjuran PNB di PNB Ilham Resort.

Pada 19 hb, selepas habisnye program ESQ, kami terus bertolak ke Port Dickson pada jam 8.30 malam. Sungguh sejuk dan nyaman dalam bas, kecuali hingar-bingar sesetengah pihak seperti Jimah yang mengacau aku nak tido. Ciss!!! Alhamdulillah, kami selamat tiba ke Ilham pada jam 10.30 malam. Terus je kami diberi kunci dan terus masuk bilik dan tido.

Secara general, kem ni macam MOC juger, juz revision hukum hakam dan sebagainya. Bagusla, at least, bertambah gak ilmu dan kesedaran ni. TQ to ustaz2 dari PNB.

Tepukan gemuruh kepada pengurusan Ilham resort. Memang cun dan spacious rumah yang kami duduki. Aku duduk bersama Apen, Fitri, Dzull dan Nazri. Room service, amat mantap. Makanan di Ilham, bukan main sedap. Breakfast jer dah rambang mata nak makan ape. Memang duk sini makan banyak giler. Jadi, marilah rakan2, kepada sesape yg nak bercuti di PD, bolehla tinggal di PNB Ilham resort, sebuah resort cun milik PNB.

http://www.ilhamresort.com/

Ni skit snapshot dari Kem Kerohanian, disebabkan aku malas nak menulis, hehehe...

Fitri

Dzull

Bilik tidur aku

Mior yg duk sbelah aku time kuliah


Swimming pool yg x sempat kami nikmati, huuu





Photobucket

No comments: