>

Monday, August 11, 2008

Result dah Keluar!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Di kala aku tgh menonton filem baru the Mummy, romb of the dragon emperor, Iwan YM aku. Katenya die da dapat result. Wut the??? Aku bertambah cuak. Hurmm. Bilekah email aku nak smpi nih???

Aku menanti dgn kesabaran. Movie yg aku tonton terus je aku tutup. Keje aku asyik refresh email je, tapi still xd email yg dinantilkan. Satu2 kawan aku yg da dpt result. Afiq, Rodhi, Buzz, Aslam dan ramai lagi. Tapi email aku mane? Waaa!!!!

Akhirnya, tepat jam 11.03 PM, aku menekan butang refresh dengan penuh menggigil. Dan, satu email baru kelihatan. Email dari exam_results@kyuem.edu.my. Wah, aku menekan dengan cuak. Keputusan A-level aku kelihatan:


Agak kecewa melihat B tu, tapi aku still bersyukur sebab masih lepas requirement untuk ke Imperial. Alhamdulillah. Setimpal dgn apa aku usahakan utk physics.

Alhamdulillah

Photobucket

2 comments:

cpy/pst said...

alhamdullilah result setimpal ngan usaha~..

terrer gek ko dalam fixik eh~..haha~..

congratz man~..n_n..

Ai said...

haha. jumpe anda di imperial october nnti, inshaAllah.