>

Thursday, August 7, 2008

Biro Tatanegara (BTN)

بسم الله الرحمن الرحيم

http://mywealthplanner.files.wordpress.com/2006/08/logo2.gif

Seorang akak dari PNB call petang tadi. Maaf kak, saya x ingat nama akak. Secara simplenya, beliau menelefon aku utk bgtau details untuk Biro Tatanegara (BTN) yg bakal kitorg pergi. Ini details dier:

Tarikh: 11-15 Ogos 2008
Tempat berkumpul: Tingkat 38, Menara PNB
Masa berkumpul: 11.30 pagi

Dan, akak ni jugak meminta aku no fax untuk difaxkan borang BTN beserta list barang yg perlu dibawa bersama. Aku terus memberikan no fax abah.

The image “http://img54.photobucket.com/albums/v165/fizdane/logo/corporate/gov/biro-tatanegara.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Jadi bebudak PNB, da bersedia pegi BTN? Memetik kata abah:

Pegi BTN kena brainwash la nanti

maka, bersedialah anda untuk menjadi patriotik. Patriotik dalam konteks ni adalah menyokong kerajaan, walaupun bagi aku, itu bukanlah maksud patriotik yg sebenar.

Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

salam,

oh, baik ko pikirkan idea untuk cucukkan jarum kat org2 BTN tu sebelum dak2 lain terpengaruh ngn dakwah2 diorng