>

Saturday, February 2, 2008

Liatnye Subuh!!!

Sayunya Subuh KYUEM

Sunyi....

Aku pun x tahu la ape masalah aku,
semakin hari, semakin aku liat utk bangun Subuh,
adeyh....tapi Alhamdulillah, tadi still dikuatkan oleh Allah,
untuk berjalan ke surau...

Sejak kebelakangan ni, malas aku makin menjadik2,
dan kalau tgk jemaah kat surau,
semakin sikit pun...
mungkinkah sumer dah berjangkit drpd aku???
aku berfikir, mungkin sebab bangsawan...
walaupun Subuh dah masok lambat skarang,
still, x ramai jemaah yg datang...

klu dulu alasannya, Subuh awal sgt, x terbangun..
tapi kini, apakah pulak alasannya??
Subuh dah masok kol 6 lebih...
Iqamat plak pukul 6.20...
memang amat cukup masa utk bersiap...
sedarlah..

Rumah kata pergi,
Kubur kata mari,
Tapi sebelum tu, marilah ke masjid!!!

Photobucket

No comments: