>

Saturday, February 16, 2008

Almost a holiday!!!!

Tema untuk hari ini adalah.....FREE BLOCK!!!! Disebabkan exam IELTS yang berlangsung hari ni, kebanyakan daripada kelas aku telah dibatalkan. Hasilnya, aku mempunyai free block bagi semua block kecuali block 6. (x berjaya mempengaruhi Mr Idrus). Isk, baru nak isytiharkan cuti hari ni. Tapi apakan daya, mungkin aku patut semangat untuk ke kelas.

Pada awal pagi lagi, Shuib dan Acipz sudah bangun dan mandi untuk menyiapkan diri bagi menghadapi exam IELTS yg akan bermula pada jam 8.00 pagi. Hari ni tinggal modul writing, listening ngan reading. Hope you guys do well!!!

Smalam, ustaz mengSMS aku. Beliau nak berjumpa aku ketika block 3 harini. Baserla, sebagai Syu'bah Multimedia (SYUMUL) dah amat baser aku dipanggil oleh ustaz. Kebanyakannya pasal komputer la. Ustaz suruh ajar cara nak download Youtube, camne nak convert lagu, dan macam2 lagi. Namun, x slalunya aku dapat membantu ustaz. Yelah, ilmu aku dalam bidang pengkomputeran ni amat terbatas.

Plan untuk hari ni:

1) Basuh dan sidai baju
2) Kemas bilik dan chalet
3) Pergi jumpa ustaz
4) STUDY!!!!!

OK, harapnye hidup aku harini akan berjalan smooth n silky...Amiiin...
Photobucket

No comments: