>

Tuesday, February 26, 2008

Muslim Overseas Camp

Mesyuarat pertama MOC berlangsung di Surau. Kami dipanggil untuk berkenal-kenalan. Aku datang lambat sebab 'ada hal' skit kat chalet. Sesampainya aku kat surau, mesyuarat dah bersidang.

Aku dah diberitahu post aku oleh Fitri seblum ni. Tapi, memula Fitri cakap aku dlm post publication. Namun, dalam mesyuarat tu, nama post tu dah ditukar kepada 'promotion'. And aku x tahu saperkah partnerku, sehinggalah diumumkan ketika mesyuarat...

Alia? Again? Well, no hard feelings to anyone, ok? Hurmm... Walaupun dah plan nak mintak maaf lepas dah berenti jadik MUSCOM, nampaknya terpaksa hold dulu huh? Maybe ade wat salah lg mase MOC nanti (macam 95 % certain), so kumpul dulu kesalahan untuk mintak maaf. Huhuhu...

X kesahla ngan saper pun aku bekerja, asalkan kerja dapat buat (hopefully). Moga amanah yg diberikan akan dapat aku laksanakan dengan baik sekali.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَخُونُواْ اللّهَ وَالرَّسُولَ وَتَخُونُواْ أَمَانَاتِكُمْ وَأَنتُم تَعْلَمُون

27. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengkhianati Allah dan Rasul (Muhammad) dan (juga) janganlah kamu mengkhianati amanah-amanah yang dipercayakan kepadamu, sedang kamu Mengetahui.

(Al-Anfaal : 27)

Moga ayat ni dapat aku jadikan motivasi untuk buat kerja bebetul....Amin...

Photobucket

No comments: