>

Thursday, February 14, 2008

Hari ini....

Hari ini hari khamis. Sumer org tau akan kenyataan ini. Dan aku suke sgt hari khamis minggu pertama, sebab kelas bermula ngan block 4. Dan block 4 adalah free block. Tu yg seronok bebenar. Selepas menghantar dobi di DH, aku segera pulang ke chalet dan membasuh baju lalu menyidainya.

Kemudian, kelas block 2 iaitu Malaysian Studies. Blajar la pasal kerajaan negeri. Peranan Sultan dan Raja, ketua menteri...blablabla...

Adif yg mengantuk

Fitri dan Arham

Complex Number notes

Double block 5, P3. Nasib baik tajuk complex number. Disebabkan dah belajar di Matrik dulu, aku cepat paham. Blajar la pasal Argand diagram, imaginary roots, argument dan macam2 lagi. Nasib baik aku x mengantuk sepanjang pembelajaran. Namun, Mr Madhadzir amat bersemangat sampai aku terlambat masuk kelas Bio.

Kelas Bio, dah start blaja pasal Crop Plants. Blajar pasal maize, atau nama mlayunya, jagung. Blaja la pasal structure seed, plumule, radicle, testa, style dan macam2 lagi. Kena revise balik apa yg dah blaja untuk SPM dulu.

OK, hanya tinggal single block 1 dan double block 6 hari ni....
Photobucket

No comments: