>

Tuesday, February 5, 2008

Bermula Cuti CNY

Ngantuk...letih....perasaan aku ketika ni..

masih ingat lagi, siang tadi, ketika kelas Chem...
Syafiq kantoi x siap hw...
kejadian sama turut berlaku kat aku n Syauqi..
mujur, Mz Shree cool dan x marah


DNA Coding


wajah kekantoian Syafiq

masih ingat lagi siang tadi, ketika kelas Physics,
Apen x datang kelas...MIA...
Ee Yun datang kelas lambat, hanya bert-shirt...
dan kami belajar pasal x-ray

x-ray principle

masih aku ingat siang tadi, ketika triple block 5,
x ramai pun yg dtg...
ade yg datang jap, tapi b4 cgu dtg, terus escape..
(atas sebab keselamatan, nama pesalah dirahsiakan)
isk3...sedih...

namun, Mr Madhadzir menamatkan kelas pada pukul 4 petang...
aku, Fitri dan Adif berjalan seiringan balik ke chalet...
huhuhu...aku still x pack barang lg...
sesampai je ke chalet, kelihatan Yahya di dalam..
aku lantas memacking barang dengan pantas dan saksama,
kemudian mandi untuk menyegar dan mewangikan badan ni...


Muke Hazman n Kerul yg ceria b4 balik bercuti

Selesai solat Asar, abah sampai...
aku dan Yahya segera memunggah barang masuk ke kereta n off we go!!!
perjalanan lancar...kereta pun x banyak mane...
Yahya menumpang di rumah aku, kerana tiket die kol 9.30 malam...
selesai solat Maghrib, kami bertolak ke Hentian Putra...

Waaa....ramainye org di sini..
aku terkesima sampai x berdaya nak ambik gamba....
aku turut terserempak beberapa budak kolej...
of course, bebudak Kelantan n Trengganu...
setelah babai diorg, aku kembali ke kereta dan balik ke umah..

..keletihan..xde mood nak study...
maybe I'll start tomorrow...
Photobucket

No comments: