>

Thursday, January 31, 2008

SC dan Bangsawan

Owh...harini adalah hari nomination Student Council 08...
namun, ape yg aku dapat lihat,
ramai gak yg menang tanpa bertanding...
even ade satu jawatan yg xde org mencalonkan diri...
camner yer??? Biarlah SC yg tentukan...
cume aku harap, SC yg akan dipilih nanti,
biarlah yg elok perangainya, elok agamanya,
moga dapat menguatkan kedudukan Islam di kolej...

Pali berposing Celangap

Adif dimekapkan

pada sebelah malam, aku mencatat sejarah kolej...
kerana aku telah datang buat pertama kali ke latihan Bangsawan...
aku turut menolong Shuib dan Syamil mengikat sampin..
aku turut mengacau Pali dan Adif bermekap...
dan aku turut mengangkat skit barangan ke GH..
cehh...aku dtg sebab Muzzein bgtau yg aku kene control subtitle...
alangkah malangnya, sebab ade org lain da ambil alih tugas tu..
so, aku kembali menjadi free agent...

Disebabkan da xde keje, aku n Afiq bergerak ke surau utk solat Isya',
manakala Muiz dan Fitri terperangkap di backstage...
Gud Luck Guys!!!!
Photobucket

No comments: