>

Thursday, February 21, 2008

Malasnye nak gi DOE!!!

http://www.salesian.surrey.sch.uk/clubs/dofe/logo.gif

Lepas solat Subuh, aku merebahkan diri ke atas katil. Sungguh letih rase diri ni. Rase berat sgt kepala ni. Ntah, maybe memikirkan bnyk benda. Dan hari ni nye jadual letih amat. Xde free block, sehinggalah lunch. Dan niat awal nak berpuasa. tapi keletihan tu buatkan aku x jadik berpuasa. Ya Allah, kuatkanlah semangatku ni.

Memikirkan petang ni ade latihan DOE membuatkan aku rase letih lagi. Latihan navigation yg dibuat sekitar Lembah Beringin ni amat buhsan. N, banyak team dah menarik diri. Team Afiq contohnya, semua dah withdraw. Ni buatkan aku tambah lemah semangat nak berDOE.

Aku rase letih sgt. Lagi2 nak berjalan2 25 km utk DOE ni. Buat letih badan. Lagipun, modul yg lain, Skills, Community service ngan Sports pun bukannye aku fulfill. Memang nak ikutkan, event aku abiskan expedition ni pun, gerenti aku x dapat nye DOE award nih. Tapi nape aku nak gi gak expedition ni? Ni sume disebabkan kawan. Perasaan tanggungjawab terhadap rakan2 seperjuangan sebabkan aku still meneruskan aktiviti ni. X sanggup rasanya nak biarkan diorg sendirian.

Ntahla... malas nak pikir bebanyak. Buat sakit kepala jer. Baik aku study...

Photobucket

No comments: