>

Sunday, November 30, 2008

Ke Arsenal

بسم الله الرحمن الرحيم

Walaupun pada asalnya, aku mempunyai plan untuk berjalan sekitar London berseorangan, namun, biler mendengar kedatangan sahabatku dari Leicester, Hasrizal atau Buzz, aku mengubah plan utk menemankan beliau berjalan di sekitar London.


Buzz yg tido di bilik Fitri, Adam (dan Apen), teringin sangat nak pegi ke Emirates Stadium, iaitu stadium untuk sebuah pasukan yang lebih kurang sama reputasinya dgn Chelsea, iaitu Arsenal. Jadi, aku dan Apen bertanggungjawab untuk membawa Buzz berjalan ke situ dgn selamat. Aku dgn yakinnya pergi ke Emirates stadium dengan memakai pakaian Chelsea, hehehe.

Namun, bile kami sampai di stesen tube Euston Square, nampak kelibat Famy dan Iqtidar. Diorg baru nak dtg melawat Buzz. Jadi, sbab Iq ade online test, hanya Famy Greenwich yang mengikuti kami berjalan2 ke Arsenal.

Famy, Amir dan Buzz

Puas berpusing2 sekitar Emirates Stadium tu, disebabkan keadaan hujan renyai, sedikit membantutkan tour kami, namun, tanpa hujan, kiter plak xde air kan? Lepas da penat2 pusing tu, kami masuk ke dalam kedai Arsenal utk beli beberapa merchandise sebagai bukti kedatangan kami ke sini.

Dari dalam stadium

Lebih kurang jam 12 tengahari, kami menuju ke Malaysian Hall untuk bersolat Zuhur dan lunch sekali. Nyum3.

Lpas kekenyangan, kami berpisah. Famy menuju ke Greenwich, aku ke Gloucester Road dan Apen n Buzz menuju ke Victoria Station untuk menaiki Buzz pulang ke Leicester.

Sori di atas segala kekurangan layanan kami Buzz, lainkali datang lagi!


Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

sebuah pasukan yang lebih kurang sama reputasinya dgn Chelsea??...ohww tidakk tidakk....arsenal is much2 better

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih