>

Friday, November 14, 2008

Promosi Blog: Ede

بسم الله الرحمن الرحيم

Tahniah diucapkan dgn tidak terhingga kepada seorang rakan PNB yg dah agak lama berkecimpung dlm industri blogging ni, namun, baru2 ini, beliau telah bertukar kepada blogger. Tahniah diucapkan dan semoga terus berblogging. Semoga penghijrahan kepada blogger ini menjadi titik tolak kepada momentum dan anjakan paradigma untuk beliau terus berkecimpung dengan aktif, proaktif dan progresif dalam industri yg berkembang pesat ini.

http://www.kings.cam.ac.uk/images/photos/rooftops1.jpg

Eh, panjang pulak bicara, tapi x bagitau plak siaperkah rakan itu. Beliau adalah saudari Rashidah (Ede) yg kini melanjutkan pelajaran di University of Cambridge (fuiyooo!!). Tujuan aku menulis post menghebohkan blog ini adalah kerana mendapat offline mesej daripada beliau:

sila heboh2kan

Jadi, apabila orang meminta pertolongan, terasa bertanggungjawab bagi diriku membantu beliau dengan menghebohkan blog beliau itu.

Daripada Abu Hurairah r.a, daripada Nabi SAW bersabda maksudnya: ”Sesiapa yang melepaskan sesuatu kesusahan seorang mukmin dari kesusahan-kesusahan dunia Allah akan melepaskan darinya satu kesusahan dari kesusahan hari Akhirat dan sesiapa melapangkan seorang yang berada di dalam kesempitan Allah akan melapangkan untuknya di dunia dan di akhirat dan sesiapa yang menutup keburukan saudaranya maka Allah akan menutup keburukannya di dunia dan akhirat dan Allah pasti menolong hamba-Nya selagi mana hambanya menolong saudaranya.
(Muslim)

Jadi, marilah bersama-sama masuk ke blog beliau dan sesaper yg link kepada beliau, tukarlah address blog itu kepada address blog yg baru ini:

http://aperfectlyordinarylife.blogspot.com/

(P/S: sesaper yg berhasrat untuk menghebohkan blog mereka, bolehlah apply kepada aku, hehehe)

Photobucket

3 comments:

Rashidah A Hamid said...

thankyou2. malu plak = )

TOPAN said...

jd agen penghebah ke jepah.
nice job.

Awang Najib Bin Awang Mohamad said...

ayat power bang. kem salam kt cikgu bm. haha