>

Wednesday, November 26, 2008

Post ke-600

بسم الله الرحمن الرحيم

Tanpa disangka, dah 600 post telah aku tulis di dalam blog ini. Segala suke, duke mahupun kecewa aku telah tulis dalam blog ini. Xtau la, makin lama makin busan ataupun tidak penulisanku. Kalau tengok kepada counter tu, dah 0.04 juta orang yang melawat blog ini. Blog yg pada mulanya dibina untuk cube2 HTML code, akhirnya, menjadi medan aku meluahkan rasa.

Namun, sebabkan ade org yg membaca blog aku, terfikir sejenak. Apakah yg aku tulis ni memanfaatkan, atau sekadar membuang masa aku mahupun orang2 yang membaca? Adakah segala yang aku kongsi di dalam blog ini sahih dan tepat? Adakah blog aku ni menimbulkan fitnah buat org lain? Semakin ramai orang membaca blog ini, semakin aku bertambah risau tentang hal ini.

Doakan aku istiqamah menulis perkara2 bermanfaat. Moga blog ni menjadi pelantar kepada sesuatu yg lebih baik.

Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

post2 ko makin gedik....hehe