>

Saturday, November 22, 2008

Ke Birmingham

بسم الله الرحمن الرحيم

Mujur harini aku ade 2 jam je kelas. Kelasku dari pukul 10 pagi sampai 12 tengahari. Hanya ada sejam kelas Molecular Biology dan sejam lagi Biological Chemistry. Selepas kelas, disebabkan solat Jumaat di Union pada jam 1 petang, aku mengajak rakan2ku makan di Union. Ayam2 di union halal, so bykla choice makanan.

Ramai gak yg makan sama2 kitorg. Aku, Pidah, Izu, Mas, Fat, TuMi dan Sharmila. Aku membeli satu set Fish and Chips. Namun, aku x makan bersama Pidah dan rakan2, tetapi aku makan dgn super2 seniorku di luar Union. Sejuk giler dowh. Ade Bun dan rakan2 beliau yg lain yg x aku igt nama, sowie!!! Harini sejuk amat. Angin bukan main laju. Sambil2 makan, diorg berborak yg artic wind bakal melanda London. Owh, padanla dalam weather forecast kata 2 hari lagi, heavy snow. Terkedu sebentar aku.

Selepas solat Jumaat, aku terus pulang ke bilik. Huhuhuhu, menggigil2 aku berjalan balik. Aku tgk weather forecast, cerah dan berseri je, x terlihat pulak halaju angin yg mantap.

Minggu ni sedikit x terurus. Ade lab report yg menunggu masa untuk disiapkan dan study pun masih kurang momentum. Tanggungjawab2 lain pun masih belum selesai. Kerja2 bukan akademikku pun masih bertangguh. Adeyh2. Buku2 non-academic pun dah makin bertimbun utk dibaca. Hurmm.

Malam ni aku akan ke Birmingham, bandar kedua terbesar di UK selepas London. Ada sedikit program di sana dan insyaAllah akan pulang ke London pada Ahad petang. Memang aku bawak nota2 utk dibaca sepanjang berada di sana, huhuhu.

BTW, klu ade yg x perasan, address blog aku dah bertukar kepada:

http://www.alternatethunder.com/

Kalau rajin2 tu, tukarla link kat blog korg yer!!!

Doakan aku selamat...

Photobucket

3 comments:

Anonymous said...

Salam. Jpah. Anta beli domain sdr ke? camne ek nak wat camtu?
www.pain-in-agony.blogspot.com

Anonymous said...

Hah Pak Cu jugak nak tanya tadi... dah ada orang tanya dulu. Beli ke domain ni ke boleh main convert ghitu-ghitu jer?

Jpah said...

beli, dgn harga 10 dollar US setahun