>

Saturday, June 28, 2008

Away: ESQ

بسم الله الرحمن الرحيم

The image “http://www.iluvislam.com/download/pictures/esq%20training/esq%20book%202.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Awal2 pagi lagi kena bangun, adeyh. Pukul 7.30 ni da nak berlepas ke Flamingo, sarapan di sana. Program ESQ start pukul 8 pagi.

Maka, akan bermarathonlah aku di sana selama 12 jam, iaitu dari 8 pagi hingga 8 malam. Maka, sepanjang tempoh tu, memangla aku xkan update blog.

Tgu aku balik nanti nak tulis pasal ape aku dapat dlm ESQ, ok???

Photobucket

2 comments:

johan said...

hi jpah. visiting ur blog. tx for the link btw. take care! ;)

Anonymous said...

salamalaik ya akhawat fillah,
sila layari :
http://marhainiyusoff.blogspot.com/

kepada para alim ulama', ustaz-ustaz, Ahli deenullah, para sahabat,
mohon dibantu bersama-sama. Buanglah keegoan atau apa rasa yang menghalang, Ciptakan rasa cinta pada Allah dan Deenul Islam. Moga kita menjadi umat Islam yang kembali bersatu. Al-Amal LiLLahi Taala. insya allah.

Fitnah yang datang pada akhir zaman kita akan dapati umat Islam berpecah-belah terbahagi kepada beberapa golongan. Mereka dalam kelompok masing-masing mengaku kelompoknya adalah benar, seperti yang terjadi kepada Nasrani & Yahudi, mereka berpecah-belah dan mengaku bahwa hanya golongannya yang benar. Nauzubillah Min Zalik.

“Dan orang-orang Yahudi berkata : ‘Orang Nasrani itu tidak mempunyai suatu pegangan’, Dan orang-orang Nasrani berkata : ‘Orang-orang Yahudi tidak mempunyai sesuatu pegangan’. Padahal mereka (sama-sama) membuat Al-KItab” [Al-Baqarah : 113]

“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai, dan ingatlah akan nikmat Allah kepadamu ketika kamu dahulu (masa jahiliyah) bermusuh-musuhan, maka Allah mempersatukan hatimu, lalu menjadilah kamu kerana nikmat Allah orang-orang yang bersaudara” [Ali-Imran ; 103]

Bantulah kami umat Islam.

Syukran jazilan,
wassalam