>

Wednesday, June 11, 2008

Selamat Menjawab

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni, bolehla aku katakan hari Biology. Dimulakan dgn peperiksaan kertas 2 biology kemudian bersambung puler dgn kertas 5 biology. Dan aku, hanya ambil kertas 5 sahaja.

Hari ni hari Rabu. Seperti hari2 sebelumnya, akan sarapan western. Aku sedar, ini adalah sarapan western second last aku, andai aku masih hidup sehingga minggu depan. Aku masih ingat first time makan sarapan western, rasa terperanjat, rasa agak mewah. Kini, rupa2nya, dah 2 tahun aku menelan sarapan yg serupa.

Enough whining, aku nak pi sarapan. Cume nak ucapkan Selamat Menjawa kepada calon2 Biology kertas 2 dan kertas 5. Moga dipermudahkan urusan anda. Moga diberikan ketenangan menjawab. Moga mendapat keputusan terbaik untuk agama, diri dan ummah.

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate

Kata2 di atas xde kaitan dgn apa yg aku tulis, juz letak sbab cool, hehehe

Photobucket

No comments: