>

Tuesday, June 24, 2008

Done

بسم الله الرحمن الرحيم

Pagi tadi, sekitar jam 9.45 pagi, dengan menaiki kereta Perodua Kancil, aku berlepas ke kedai tempat aku hantar nametag untuk dilaminate semalam. Sesampainya aku ke kedai tu, aku tny pakcik yg ade kat kaunter,

smalam, saya ade buat nametag, 120 keping

maka, beliau seakan memahami ape yg aku maksudkan. Beliau menunjukkan aku ke arah sebuah kotak yang penuh berisi nametag dah siap dilaminate, ditebuk lubang dan dipasang tali. Memang mantap dan efisien. Aku membelek2 nametags tersebut dan berpuas hati dengan hasil kerjanya. Aku membayar baki duit lalu aku berlepas pulang ke rumah.


Alhamdulillah, satu lagi tugas dan tanggungjawab sudah terlaksana. Lega aku apabila tugas untuk Muslim Overseas Camp dah siap. Barulah dapat aku menjalani Kem OBS dengan tenang. Urmm, cakap pasal OBS, still aku x isi lagi borangnye. Medical Checkup pun blom buat. Tinggal beberapa hari je lg. Hari Sabtu n Ahad ni plak nak gi ESQ kat Flamingo. Namun, ade perkara yg memeningkan aku. Perlu ke buat x-ray untuk medical checkup ni. Klu tgk borg tu, die cakap buat klu ade perkara yg disyaki sahaja.

Kepada rakan2 PNB yg bace blog aku nih, korg wat camne? Buat medical checkup yg simple, or advanced? Jawabla plz....

Ok, nak chow, nak melayari blog org lain....


Photobucket

1 comment:

NAA said...

salam...
sy bakal gi OBS kat lumut tu esok...selama seminggu...
start 25 hb sampai la 1 july...
awk wat medical check up yg simple sahaja...jz nak pastikan awk fit @ x utk wat physical xtvt...