>

Wednesday, March 11, 2009

Eksperimen

بسم الله الرحمن الرحيم

Semua segan silu bile aku nak ambik gambar
Ladi: Hey, you're not allowed to take picture in the lab
Aku jawab: Big deal.....

This machine is cool, itu kata aku dan rakan-rakan lab

Oh, smalam eksperimen pastu ditambah dengan courseworks dan keje2 lain, mmg pening kepala. Bila aku tulis2 jadual perkara yg perlu dibuat, mmg x cukup masa 24 jam tu. Tapi, teringat kata-kata seorang tokoh:

Andai manusia diberi masa 25 jam sehari sekalipun, mereka masih akan berkata tidak cukup masa

Jadi, masalahnya bukan pada masa itu, tetapi masalahnya adalah diriku sendiri, bagaimanakah aku menguruskan masa aku. Hurm, bajet sibuk sgt, padahal tokoh2 zaman dulu jauh lagi sibuk, jauh lagi besar peranan, jauh lagi besar impak kepada masyarakat, x pernah pulak mengeluh. Lemah sungguh diriku.

Mungkin jika sebelum ni, aku boleh tidur dengan aman pada jam 12 tengahmalam, namun, untuk membolehkan aku menyiapkan semua tugasan, akan aku lambatkan masa tidur kepada jam 1 pagi atau 2 pagi.

Moga diberi kekuatan....

Photobucket

No comments: