>

Sunday, November 4, 2007

Rumah Terbuka Mr Azman


hmmmm.....lpas zohor, aku pun menjalankan aktiviti yg best...
TIDOOOOORRRRRRRR........
waaaaa....lamenye aku tidur...
smpi pukul 3.30....pening kpale aku....

dalam pukul 4.00, syauqi sms aku n tny bile aku nak gerak gi umah terbuka Mr Azman..
Yup...RUMAH TERBUKA GURU BIOLOGY kitorg....
aku bercadang nak pegi lpas asar...
begitu jugak Firdaus n Hazman...

Solat Asar....
aku menjadik imam...
lpas bacaan doa, aku x bg tazkirah as usual...
aku memberi tanggungjawab ni kepada rakan2 MUSCOM yg lain..
sebab aku dah berjanji dgn cgu...

Dalam perjalanan,
kitorg singgah ke kafe...
untuk ape? Untuk mengambil ais, as Mr Azman suruh..
selaku anak murid yg taat lagi baik,
kitorg mengambil ais 3 plastik tanpa banyak tny...

As kitorg approach umah Mr Azman,
terbau macam2 makanan yg sedap...
aku tgk selipar begitu banyak...
waaaaaa......ramainya.....
aku bersalaman dgn Mr Azman dan mendapati bebudak BIO block 1 ade...
Jimah n Meor pun turut serta...

Makanan kat umah Mr Azman sedap2 belaka....
aku makan nasi himpit n kuah kacang n rendang...
second round, aku makan mi kari...
memang sedap la masakan Pn Halijah...
dah makan benda2 berat,
kitorg juz duduk2 n makan kerepek n kuih raya...
pukul 5.40, bebudak junior plak datang ke umah Mr Azman..
ramainya diorg ni!!!
kitorg berasa malu, lalu meminta izin untuk pulang...
sebelum pulang, kitorg dpt cenderahati dgn membuang sampah...

Thanx Mr Azman...Semoga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki!!!

No comments: