>

Thursday, November 8, 2007

Cuti Deepavali

Cuti Deepavali bermula...
aku da buat keputusan, xnak balik ke umah..
alasannya?? Bukan sbab x sayang family,
cume aku takut x study klu ade kat umah,
game yg bertaburan, internet laju yg berpanjangan,
memang banyak cabaran di rumah...

Aku kantoi solat Subuh jemaah....
memang menyedihkan....
lepas solat subuh, aku sambung tido sehingga jam 8.15 pg....
lepas aku mandi dan membersihkan diri,
aku bergerak ke DH..
da pegi ajak Muiz td, tp disebabkan die sibuk bergayut,
aku pergila sorg2,
dlm perjalanan, aku terserempak dgn Wan dan Azrai,
Azrai, yg bakal menghabiskan sisa2 idopnya di KYUEM...

Kami dihidangkan Kuey Teow sebagai sarapan,
Memang sunyi sepi DH,
xde org pun...
memang nak katekan majoriti junior balik...
petanda homesickness....
setelah makan kuey teow dan 2 keping roti, aku pulang ke chalet..

"Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk aku memanfaatkan cuti ini"

No comments: