>

Wednesday, November 7, 2007

Rabu yg best

Susunan block ari ni adalah 44522...
sewaktu makan breakfast td, Hazman memberitahu satu berita yg best,
block 4, IELTS xde....maybe sebab exam Econs n Bio ari ni...
huhuhu...tp 5 ade klas...xpela, nanti x efektif plak asyik tido je...
baik aku gi RC....

Da beberapa ari aku rase aku jadik senyap...
back to my original self, huh?
nampaknya aku da kembali jadik diri aku sewaktu kat skola dulu...
senyap, misteri, huhuhu...

Di kala aku menulis post ni, perutku kekenyangan,
tersengar alarm handphone Yahya berbunyi...
Acip nampaknya tgh study, nak exam econs la katekan...
Shuib, aku x dapat kenalpasti mane die pegi pepagi ni..

Tetibe, persoalan aku terjawab...
Shuib pergi berjoging ngan azri rupenya...
bagus giler chaletmate ku ini,
mengamalkan gaya idop yg sihat...
jgn sambung tido pas ni sudahla.........

Ape2 pun, Gud Luk...eh bukan, u don't need luck, u need rezki....
Do Ur best!!!!!!!!!

No comments: