>

Saturday, November 10, 2007

Sabtu yg buhsan

hurmmm...kepada blogku...
sian ko, dah lame x diupdate...
mehla, aku update skit dirimu yg usang ni...

Arini bermula dgn agak x baik buat diriku...
kenapa...waaaaaaaaaaaaaa.....
sekali lagi aku miss solat subuh berjemaah di surau...
aku bgn pukul 6.30 pg,
tu pun dikejut oleh chaletmateku, Shuib...

lepas mandi dan solat,
disebabkan ketiadaan connection internet,
aku pun menyambung tidurku...
sedar x sedar, pukul 8.15 aku terjaga....
setelah basuh muka dan sebagainya,
aku mengajak Muiz untuk pegi breakfast...

Lepas breakfast, aku membuka buku physics..
tapi, aku kalah kepada keinginanku sendiri untuk tidur...
pukul 11, aku tertidur dan dikejutkan muiz pada pukul 12.15 tghari...
apekah yg aku da buat sepanjang ari ni???
tido????

No comments: