>

Saturday, November 3, 2007

Tuna

Everything as usual
hari aku bermula seperti biase...
ari ni, smpi turn aku memberi tazkirah di waktu subuh...
aku memberi tazkirah psl nelayan n saintis...
agak menarik citernye..(yakin jer)

lepas solat subuh, syauqi mengingatkan aku psl hw kimia...
aku terkejut, sebab aku x sentuh langsung...sedih
aku bergegas balik ke chalet,
lalu mencari helaian yg Miss Shree bg ari khamis...
oh..aku attempt soalan2 yg diberi...
oh..xdela susah sgt...

mase breakfast...seperti biase, aku pegi ke chalet MUIZ
utk ajak die breakfast of course...
tp, malangnya apabila aku dapati muiz xde di bilik...
aku berjalan ke DH keseorangan...
sampai di DH, aku dapat rasakan yg akan makan tuna...
tepat sekali...
aku mengambil 3 keping roti yg disapu ngan mentega,
lalu disapu pula ngan tuna..
sungguh sedap...

Kelihatan Mu'adz ngan Anas telah bersiap sedia memakai uniform kolej...
aku pelik, nak gi mane diorg ni?

aku pulang ke chalet,
berjalan di samping Yahya...
ade gak berbual2 skit2....
adeyh...makin pening aku jadiknye...

No comments: