>

Thursday, November 8, 2007

Family datang Melawat

Disebabkan keletihan yg amat sangat, x tau nape,
aku tertidur pada pukul 9 pagi...
aku tahu, familyku akan datang melawat,
tetapi x tau pukul brape...
dalam pada aku menunggu kesepian,
aku tertidur.....aku sedar, Muiz dan Fitri beberapa kali masuk ke bilik,
tapi aku buat x tau dan trus melayan kemahuanku untuk terus tidur...

dalam pukul 11 lebih, emak telefon,
diorg da smpi...
aku berjalan ke bilik warden dan mendapati keretaku dipark di situ...
angah pun turut ade di dalam kereta...
aku mengangkat bahan2 stok ke dalam chalet,
dan off, aku berlepas ke tanjung Malim..

Di Tanjung Malim, niat sbnar juz nak kluarkan duit je...
yapi, emak dan angah telah rambang mata melihat kain2 yg murah2,
akhirnya, setelah beberapa minit mencuba dan memilih,
angah membeli sepasang jubah..
aku dan abah hanya mampu melihat, x terkata..

pada pukul 12.30 tghari,
abah meminta aku tunjukkan tempat makan yg best,
lalu aku guide abah ke warung makan Abuya...
makanan di situ sedap, murah dan banyak choice...
aku makan sambal ikan keli, lemak pucuk paku dan ayam goreng..
sedap dan kenyang sekali...

Kami singgah sembahyang Zohor di masjid Jamek tanjung Malim,
dekat jer ngan warung Abuya...
dah sembahyang, kami bertolak..
untuk ape? Of course, antar aku ke kolej...

Yes, aku dah mendapat buku Kenegaraan dan Kamera..
senang skit keje aku...

Ok, time to study non-stop!!!!

No comments: