>

Saturday, November 3, 2007

IELTS

Di kala IELTS, ku sangkakan aku dapat result writing,
namun apakan daya, Mr Cranwell blum abis semak task 2,
sungguh kecewa,
tapi satu benda yg kitorg buat,
iaitu mengisi borang IELTS...
aku mengambil keputusan untuk membuat IELTS pada 24 Nov ni..

http://www.qub.ac.uk/tefl/webpages/images/IELTS_2_200x200_static%5B1%5D.gif

Aku memphotostat IC aku, Hazman n Fitri...
pastu, kitorg kepilkan gambar passport..
n...done...we submitted our IELTS Form...
lega...yg tinggal hanya exam IELTS...
prepare for it...

Lunch, walaupun bertulis nasi beriani pada board,
namun, yg diserve adalah ikan masak pedas...
golongan2 yg x makan ikan merungut2,
lalu mereka bergerak ke kafe...
aku pelik...kan ke sedap gak ikan masak pedas?
Diorg ni x reti bersyukur?
or maybe diorg memang allergic ikan kut...
hati kecil aku berkata...

Lepas lunch, aku sempat balik kejap je ke chalet,
b4 azan zuhur berkumandang...
aku berjalan ke surau menyusuri susur gajah
bersama Afiq, Muiz dan Shuib...
wahh..panas tul arini...
ni memang rahmat Allah kepada golongan2 yg suke basuh baju...


No comments: