>

Wednesday, October 31, 2007

Syahdu di jiwa

Dalam perjalanan ke surau untuk solat Subuh,
terdengar laungan azan oleh chaletmateku, Yahya...
Laungan azannya membuatkan aku syahdu, ntah nape..
Mungkin aku teringat zaman2 masa baru jadik MUSCOM dulu..
memang semua orang semangat..
siap ade jadual bagi tazkirah Subuh...
tapi everything changed now....
aku pun x tau nape, tapi masing2 da ilang smangat cam dulu...
aku doakan korg kembali ke momentum kite yg dulu

Sedang aku duduk2 lepas balik dari surau,
aku terasa syahdu sekali lagi...
kali ni, aku teringatkan tugas2ku selaku exco MUSCOM..
Adakah aku da laksanakan tugas dengan baik?
Aku teringat kepada partner ku..
semalam aku ada menegur beliau supaya mengupdate blog juga,
tapi cara die reply, seolah2 nak aku update ari2,
dan melepaskan tugas tu kat aku..
aku sedikit terkilan....
aku cube bersangka baik, maybe bz psl Sarawak ni...
ape2 pun, bukanlah pujian manusia yg aku minta dlm jalankan tugas ni,
hanyalah keredhaan Pencipta yg aku kejarkan,
aku harap aku x berubah niat ni...

Aku mengajak Muiz n Shuib untuk makan breakfast...
ari ni western...huhuhu...my favourite

No comments: