>

Tuesday, October 9, 2007

Biology AS Practical

Best giler ari ni....
awal2 pagi aku free....block 3...nguhuhuhu...
sebab ade Biology AS Practical Exam...
disebabkan mindset bahawa ari ni free block,
aku pun tidur smpi pukul 8.20...(of course lpas Subuh)

tapi aku turut sedih ari ni sebab aku kantoi solat Subuh kat surau,
ape la aku ni, makin bulan Ramadhan, makin banyak kantoi solat jemaah...
memang Ramadhan kali ni penuh dengan kekecewaan...
But, what can I do?
Ape yg aku boleh buat ialah tunggu Ramadhan akan datang,
dan berdoa supaya Ramadhan depan lebih baik..
(tu pun kalau aku still idop lg next Ramadhan)

Pagi2, aku bergegas ke Noticeboard untuk tgk sendiri kad raya
yg diura-urakan untuk aku...
Aku nampak noticeboard topaz ade Sampul dgn tulisan
"JPAH SYUMUL"
Tulisannya agak buruk, dan kosong plak envelop tu..
Aku buat hipotesis bahawa ada org yg kenakan aku...

http://www.medgadget.com/archives/img/envelope.jpg

Menjelang Zuhur, sewaktu aku solat sunat Qabliah kat surau,
sekumpulan lelaki datang ke surau bersama-sama..
aku menjengah mereka..
owh, rupa2nya, diorg ni member2 aku...
diorg amik Exam Practical and kena kuarantin....
kesian, macam banduan jadiknya...
Teringat zaman aku amik exam Jun dulu,
lebih kurang macam ni la keadaannya..
Aku doakan diorg berjaya menjawab dengan baik!!!

The image “http://img120.imageshack.us/img120/4193/mugshotmd5.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Esok Speaking Test, Berusaha Huzaifah!!!!!

No comments: