>

Monday, October 29, 2007

Kisah Selepas Zuhur

Disebabkan kelas IELTS bertempat di Chalet,
selepas solat Zuhur, aku sempat membaca Quran beberapa mukasurat,
selepas membaca Quran smpi kol 1.50,
aku dikejutkan apabila Iq, Aslam, Azri n sesaper lg (x ingat)
membincangkan tentang gadis misteri yg menghadiahkan baju sempena birthday aku..
huhuhu...aku rase amat malu...

selepas menuruni denai straight ke kg sebrang,
aku lantas dan tuntas bergerak ke chalet L-11,
kelas baru Mr Cranwell...
kitorg menerima result reading test kitorg...
n Alhamdulillah, aku mendapat band 8.0...
sedikit mengecewakan kerana aku berharap untuk mendapat band 9,
mungkin sebab reading n listening dpt membantu menaikkan band aku...
Kitorg membincangkan soalan2 reading,
dan setelah letih berIELTS, abislah sudah block 4...

Tiba masa Block 5, MECHANICS...
seperti biase, aku n Fitri sampai awal ke kelas...
or maybe cgu dtg lambat...
setelah hampir sepuluh minit menunggu,
handphone aku bergetar.....
Unknown Number, xde dlm directory enset aku...
aku bingung....saperkah yg call aku?
aku menekan punat answer....
dan aku sungguh terperanjat apabila mendapati suara Mr Mahadzir
bercakap melalui enset. Camner cgu leh tau ni aku?
ape2 pun aku tetap melayan...cgu kate die terperangkap jam di
Tg Malim, so ari ni die cancel klas...
aku membuat pengumuman kepada semua rakan2 sekelasku..
seperti dijangka, mereka bersorak mengalahkan pengumuman raya dibuat...

Aku bergerak ke RC,
setelah belajar Bio selama satu period,
Firdaus Shamsudin mengajak aku untuk bermeeting ngan Salbiah,
aku pergi fotostat Nur Jumaat,
dan kemudian menemani firdaus ke surau,
untuk bermeeting Bakti Kenyalang ngan Salbiah..
aku turut memberi idea2 yg bernas dan tuntas...
huhuhu....

No comments: