>

Thursday, October 11, 2007

Hari Last

Sayu giler ari ni..
sunyi sepi...aku bgn sahur, kol 4.30,
slalunya aku gi makan ngan Syuib,
tapi ari ni aku makan ngan Fitri....
makan ayam masak kicap...sungguh menyelerakan!!!

lepas sahur, aku bercadang nak tido,
tapi apakan daya, mata ni xnak pejam...
so aku juz mandi n prepare untuk ke surau..
seperti dijangka, xde org yg nak jadik imam,
so aku mengofferkan diri menjadik imam...

setelah abis smayang, angah sms bahawa abah bertolak lpas subuh...
aku memberitahu Epi dan try lg utk tdo...
Anas tetibe menghadirkan diri ke chalet dan mengambil video2
dari PC chalet ku...
tetibe je Anas buat keputusan nak menumpangku...
huh, terperanjat, tapi aku ok je....



dlm pkol 8 pg, firdaus datang melawat chaletku,
untuk memulangkan buku biology oxford ku...
die mengajak aku ke IT lab,
disebabkan kebuhsanan, aku bersetuju...



Dalam perjalanan ke IT Lab, aku lihat rakan2ku yg nak buat
exam practical Chemistry tgh bersedia..
muke pucat2 belaka...
aku doakan korg berjaya menjawab...


Selepas mengupdate blog MUSCOM dan melihat frenster,
abah menelefon, die dah ade kat Tol Lembah Beringin,
So, aku meninggalkan acad block yg hampir runtuh dan menuju ke chalet..

No comments: