>

Wednesday, October 17, 2007

Persediaan untuk AS Exam

Esok, aku akan sekali lagi menghadapi public exam...
subjek yg bernama physics yg berasaskan theory2 daripada
Newton, Einstein dan ramai lagi...

http://www.crystalinks.com/newton.jpg

Esok akan berlangsungnya paper 3 Physics..
aku x tau nak study ape untuk paper 3...
bukannye nak kate dah confident,
cume memang paper 3 x leh nak expect ape yg kuar...

Aku ke kelas dengan perasaan sugul dan x bermaya...
entah kenape? Aku pun x tau...
aku berjalan menuju ke IT Lab 2, kelas ICT aku...
Niat di hati memang untuk melayari internet...
aku bukak blog MUSCOM, tp xde mood nak update...
isk..aku kecewa ngan diri aku yg x istiqamah...

Block 4, iaitu IELTS, aku ngan Hazman ke meja Mr Cranwell
yang kini terletak di tingkat atas RC,
disebabkan keretakan dan bahaya di kolej, huhuhu...
kitorg buat muke x bermaya kat Mr Cranwell dengan harapan
kelas dibatalkan...
taktik kitorg berjaya apabila Mr Cranwell merealisasikan impian kami..
Yeayyyy!!! Free Block!!!
aku menggunakan Free Block ni dengan sebaiknye (ye ke?)
aku study skit Math, Physics, Chem n Bio...(huh, sume aku study)
aku juge turut menolong Mas, Syauqi dan Fitri mengulangkaji Chem..
aku harap korg dapat jawab ngan baik..
n dapat result lebih baik dr aku...
Fitri, semoga ko akan dpt Top in The World!!!

http://www.drive.subaru.com/Fall04/RoadTrips/TopOfTheWorld.jpg

Mase ibarat mencemburui aku...
rase 2 block yg free tu skjap je...
tetibe je block 5 menjelma...
waa....Mathematics...aku ngan Fitri bergerak ke New Building,
kitorg tibe ke kelas agak awal..
tapi, hanya 5 minit masuk ke kelas,
Mr Mahadzir masok ke kelas...
perkara ini agak memeranjatkan...

kitorg juz buat latihan exponential functions..
memang bes tajuk ni...
ntah nape aku rase camtu...
Sani dah 'balik dari cuti yg panjang..'
aku doakan die berubah dan jadik lebih baik...

Time rehat, aku lepak di RC...
tetibe, MILO dan ATIQAH datang dan bagi trial paper 3 physics,
yg amat ditunggu-tunggu kitorg...
Firdaus siap termimpi2 tentang paper ni disebabkan rintangan negatif
yg dihadapinya...tapi die tetap dpt markah tinggi....

tibe masa yg menggerunkan...
BLOCK 2 ICT!!!!!!!!!!!
Apen yg dah siap kerja dengan yakin menyuruh Mr Ravi check kerja die...
tapi, ape yg diterima Apen hanya 'stupid fella'
huhuhu..nasib baik aku x hantar lg...
lepas kitorg membetulkan kesilapan masa lalu,
kitorg dgn jayanya menghantar kerja kitorg...
Lepas tu, aku melayari internet dgn penuh kebuhsanan...
dlm masa yg same aku menolong Mu'adz dan Azrai menyiapkan kerja ICT..

http://www.stivoschool.org/schoolweb/images/ICT%20Mark_Full%20Colour.gif

Esok exam Physics Practical...
aku harap dpt buat ngan baik...

"Ya Allah, bantulah hamba-Mu dalam menghadapi ujian ini"

No comments: