>

Monday, October 1, 2007

Majlis Berbuka Bersama BOG

Adeyh....perkataan yg kuar dr hampir sume bebudak kolej..
mane x nye, ari ni pegi DH kena pki kasut...
Board of Governors nak dtg....cess...menyusahan tul...

Tentatif berbuka....pukul 7.07, majlis berbuka di surau...
kitorg makan karipap ngan kuih yg x diketahui namanya...
aku membaca doa berbuka manakala afiq melaungkan azan...
Selesai je smayang Maghrib yg diimamkan oleh Ustaz Maliki,
aku dan Muiz dan Afiq bergegas ke DH...

Wow...makan nasik minyak, daging kurma ngan ayam goreng..
banyak btul lauk berbuka ari ni...
Alhamdulillah, rezeki org berpuasa...
Air bandung yg aku suke pun ade!!!
Tau2 je aku suke minum air bandung!!!


Ku ingatkan ade ucapan dari mane2 pihak...
namun, aku kecewa (ye ke??)
sebab lepas je makan, aku trus blah,
dan menukar ke sandal....(penat je pki kasut)

Ari ni SYUIB jadik bilal Tarawikh..
sejak semalam da practice bacaan antara salam..
huhuhu..memang semangat chaletmateku ni!!!

Malang, maybe xde rezki aku ari ni...
belum je start Tarawikh, perut ku meragam...
rase sakit dan pedih yg amat sgt...
aku bergegas lari ke chalet,
smpi je chalet, aku menggapai towel ku yg tersidai lalu...
WAAAA..leganya....
aku tgk jam, da pukul 9.10....isk...
maybe xde rezki aku ari ni....

No comments: