>

Tuesday, October 2, 2007

Bersahur

Alhamdulillah, pukul 4.20, aku dibangunkan Allah untuk bersahur...
knape sahur awal sgt?
bukan ke afdal jika dilambatkan sahur..
ntahla, maybe aku suke ke DH awal, xde org,
tp aku still minum air kol 5.30 pg....

Aku n Shuib menyelusuri jalan yg sunyi dan gelap...
memang standard xde org lg bgn pukul 4.20 nih...
memang kegelapan menelan pandangan kami..
huhuhu...sesampai je ke DH, aku nampak Syafiq Topaz tgh makan..
Syafiq ni memang standard makan kol 4.15 kut...
memang respect la ke'istiqamah'an die ke DH...

Turut serta pagi tu adalah 2 pasangan 'hot' KYUEM...
x payah la aku mention name diorg...
Pagi ni, kitorg makan ayam masak stew (btul ke?)
memang menyelerakan, n aku minum 2 cawan milo...

Aku n Shuib pun pulang ke chalet,
Shuib mengejutkan Acipz, manakala aku membuka laptop,
dengan harapan adela internet..
harapan aku x sia2, huhuhu...dpt aku update blog!!!
Shuib pastu sambung tido...

Hari ni akan penuh ngan cabaran..
Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk aku menempuhi hari ni..

No comments: